بهترین لیست قیمت ام دی اف شرکت فرامید

ام دی اف شرکت فرامید

ام دی اف شرکت فرامید را بصورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت درب کارخانه خریداری کنید، شما همین حالا با راحت ترین روش در کمترین زمان امکان سفارش لیست خرید بهترین ام دی اف کشور را دارید.

مشخصات ام دی اف شرکت فرامید

همانطور که مستحضر هستید؛ ورق های ام دی اف فرامید تولیدی شرکت فرامید هستند، که بخاطر مزایای بیشماری که نسبت به سایر انواع ام دی دارند، در حال حاضر در کشور ایران اولین برند برای انتخاب اکثریت خریداران و تولید کنندگان مصنوعات چوبی می باشند.
لازم به ذکر است که ام دی اف هایکلیاف ایتالیایی یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع ام دی اف در دنیا شناخته شده است که طی سالیان دراز جایگاه ویژه ای در دنیا داشته، که این به علت وجود مرغوبیت بالا در کنار برجستگی های زیبایی که جذابیت غیر قابل وصفی به این نوع ام دی اف داده است، می باشد. اما متاسفانه دارای قیمت هایی نجومی بوده و خرید آن برای همه اقشار جامعه میسر نیست.
شرکت فرامید با عرضه نوآوری خلاقانه، اقدام به تولید ورق های ام دی اف با همان زیبای و جذابیت ورق های هایکلیاف ایتالیایی با قیمت های بسیار پایین تر کرده است، که به جرات می توان گفت ام دی اف شرکت فرامید انقلاب بزرگی در صنعت ام دی اف کشور به وجود آورد.
لازم به ذکر است که؛ ام دی اف شرکت فرامید، تهیه شده از مغز ام دی اف واناچای با روکش هایکلیاف ایتالیایی است که می توان گفت این نوع ام دی اف، تولید شده از ترکیب دو برند عالی و مرغوب می باشد.
از مزایای این نوع ام دی اف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی بی نظیر
  • مشابهت به ورق کلیاف ایتالیا
  • قیمت مناسب و پایین تر
  • تنوع رنگی بالا

ورق ام دی اف فرامید دارای مشخصات و ویژگی هایی به قرار زیر می باشد.

  1. نوع ورق: ام دی اف MDF مات و ام دی اف برجسته
  2. نوع ام دی اف: PVC
  3. برند: فرامید
  4. ساخت کشور: ایران
  5. ضخامت: ۱۶ میلیمتر
  6. جنس لبه کاری: PVC
  7. ابعاد: ۲۸۰۰ * ۱۸۳۰ – ۲۸۰۰ * ۱۲۲۰
  8. رنگبندی: متنوع

لازم به ذکر است که این نوع ام دف اف نسبت به ورق های ام دف اف چوبی نیز دارای مزایایی می باشد که برای پی بردن شما عزیزان هموطن به ارزش و جایگاه این نوع ام دی اف در کشور آنها را هم برایتان خواهیم گفت:

  • نداشتن محدودیت در ابعاد مانند چوب طبیعی
  • قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
  • زن کمتر و قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

ام دی اف شرکت فرامید

لیست قیمت ام دی اف فرامید در بازار

همانطور که متوجه شدید؛ ام دی اف شرکت فرامید بخاطر مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته در حال حاضر در بازار ایران در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار گردد.
شرکت ام دی اف فرامید جهت سوء استفاده دلال ها از این شرایط و تامین نیاز مشتریان خود با قیمت مناسب اقدام به فروش بی واسطه و مستقیم کرده است به نحوی که در حال حاضر تمام خریداران ام دی اف فرامید توان خرید این ام دی اف زیبا و جذاب را با قیمت هایی مناسب دارند.
این شرکت روشن فکر علاوه بر بی نیاز کردن بازار ایران از ام دی اف های گران قیمت خارجی، با ارائه لیست قیمت های مناسب تلاش کرده تا متقاضیان بدون متحمل شدن هزینه های اضافی توان خرید با قیمت درب کارخانه را داشته باشند.

نمایندگی فروش ام دی اف فرامید بصورت آنلاین

همانطور که گفتیم؛ شرکت فرامید جهت سهولت دست رسی خریداران و متقاضیان ام دی اف فرامید اقدام به عرضه مستقیم کرده است.
لازم به ذکر است برای بهره مندی هموطنان در همه جای کشور از این فرصت ویژه، این شرکت روشن فکر اقدام به راه اندازی نمایندگی آنلاین کرده است، بدین شکل دیگر برای خرید هیچ نیازی به صرف هزینه و زمان وجود ندارد.
شما همین حالا در منزل خود می توانید به طور عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه با مراجعه به نمایندگی فروش آنلاین شرکت فرامید وبا پرداخت نازلترین قیمت ها خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com