ام دی اف روکش ملامینه با قیمت ارزان

ام دی اف روکش ملامینه

ام دی اف روکش ملامینه با قیمت ارزان توسط کارخانه های تولیدی و نمایندگی های فروش شان در سطح کشور عرضه می شود. آیا می دانید ام دی اف های روکش ملامینه چه هستند و استفاده از آن ها چه مزیت هایی دارد؟ به نظر شما، هایگلاس با ام دی اف روکش دار ملامینه چه تفاوت هایی دارد؟ برای اطلاع از قیمت ام دی اف در انواع و اقسام مختلف، چه راهی را پیشنهاد می کنید؟
ام دی اف این روز ها جایگزین خوب ورق های چوب طبیعی شده است.
با خود می پرسید چرا؟
چون:

  1. ام دی اف ها ارزان قیمت تر هستند.
  2. تنوع رنگ و طرح ورق های ام دی اف بیشتر است.
  3. در ساخت ام دی اف ها به محیط زیست آسیبی نرسیده است و بسیار موارد اینچینی.

می دانید و آگاه هستید که ام دی اف ها از گونه های بسیار متنوعی برخوردار هستند که در تولید و آماده سازی هر یک، تکنولوژی خاصی به کار رفته و نمی توان دو نوع ام دی اف را یکی دانست.
یکی از انواع ام دی اف هایی که گفته می شود برتری های بسیاری نسبت به ام دی اف های دیگر دارد، ام دی اف با روکش ملامینه می باشد که در اینجا موضوع بحث ماست.
پس همراه ما باشید تا در ادامه تعریفی کلی از ام دی اف های روکش دار ملامینه در اختیارتان قرار دهیم.

ام دی اف روکش ملامینه

ام دی اف روکش ملامینه چیست؟

بد نیست بدانید که انواع ام دی اف را کلاً با دو ماده روکش می کنند:

  • روکش های طبیعی
  • روکش های مصنوعی

روکش ملامینه، HPL، پی وی سی و … در زمره روکش های مصنوعی قرار می گیرد.
ام دی اف با روکش ملامینه، فرآورده چوب است که با مواد ملامینه روکش شده است. جالب است بدانید که این نوع ام دی اف، بیشترین استفاده در کابینت سازی ایران دارد و ۲۳% سهم مصرف به کل را به خود اختصاص داده است.
این نوع ام دی اف ها نسبت به ام دی اف های دیگر دارای مزایا و برتری هایی هستند که در زیر به برخی از این مزایا اشاره کرده ایم:

  1. مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند.
  2. در برابر حرارت و فرسایش بسیار مقاوم هستند.
  3. رنگ لبه های نوار چسب شده بر روی آن ها در هنگام برش، با سطح رویه هماهنگی کافی دارد.
  4. تنوع رنگ بالایی داشته است.
  5. قیمت خرید و فروش مناسبی در بازار فروش دارد.
  6. پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین نوع روکش است.

در مقابل این مزایا، لازم است شما را با معایبی هم که ام دی اف با روکش ملامینه دارد، آشنا سازیم:

  • در مقابل مواد قلیایی و اسید ها ضعیف عمل می کند و مقاومت ندارد.
  • سطح و لبه آن یکپارچه نیست.
  • آنطور که باید و شاید براق و شفاف نمی باشد.

ام دی اف روکش ملامینه

تفاوت ام دی اف ملامینه با هایگلاس

همانطور که می دانید، تنوع در دنیای ام دی اف ها زیاد است. یکی از ام دی اف هایی که قرار است در این بخش با ام دی اف ملامینه مقایسه شود، ام دی اف هایگلاس است.
برخی از این تفاوت ها به شرح ذیل است:

  1. ام دی اف های هایگلاس، ام دی اف های شفاف و براقی هستند. در صورتیکه ام دی اف ملامینه آن براقیت و شفافیت هایگلاس ها را ندارد.
  2. به خاطر سطح صاف و صیقلی که ام دی اف هایگلاس دارد، تمیز کردن سطح آن کار آسانی است و تنها با پارچه نم دار قابل انجام می باشد. در حالیکه تمیز کردن ام دی اف های ملامینه باید به شیوه خاصی انجام شود.
  3. ام دی اف ملامینه یک نوع ام دی اف مات است و امکان خش دار شدنش کم است. اما ام دی اف هایگلاس دارای خاصیت خش پذیری است و خط و خش موجود بر روی آن زیاد به چشم می آید.
  4. داشتن سطح شفاف و براق ام دی اف هایگلاس باعث شده که لکه پذیر باشد. اما ام دی اف ملامینه این چنین معایبی را ندارد و برای کسانیکه روی تمیزی و کثیفی کابینت ها حساس هستند، ام دی اف هایگلاس برای آن ها انتخاب خوبی نیست.
  5. درست است که ام دی اف های از نوع هایگلاس زیبایی و جلوه بسیاری دارد و اغلب در مکان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد، اما اگر نمی خواهید کابینت شما همیشه لک داشته و یا خط و خش بر روی آن دیده شود، ام دی اف ملامینه را برای کابینت های خود انتخاب کنید.

قیمت ام دی اف روکش ملامینه در بازار

در مقایسه با ام دی اف های موجود در بازار، ام دی اف های ملامینه از فروش بالاتری برخوردار هستند. یکی از دلایل این بازار فروش خوب هم قیمت بسیار مناسب آن می باشد.
شاید در ابتدا اگر اطلاعاتی در خصوص پروسه تولید ام دی اف ملامینه در اختیارتان قرار می گرفت، فکر می کردید که یک ام دی اف گران قیمت است و این فکر ناشی از دشواری مراحل تولید آن بود. اما چنین نیست و در زمره ام دی اف های ارزان قیمت بازار قرار می گیرد.
به منظور خرید ام دی اف ملامینه، بد نیست از مراکز فروش مختلف استعلام قیمت بگیرید.
زیرا اینطور می توانید متوجه شوید که کدام تولیدی، نمایندگی و یا مرکز فروش، ام دی اف خوب و باکیفیتی را با قیمت مناسبی در اختیار شما قرار خواهند داد.
شماره تماس و راه های ارتباطی شرکت های تولید کننده و نمایندگی فروش آن ها در سطح کشور، از طریق جستجو در فضای مجازی قابل دست یابی می باشد.

ام دی اف روکش ملامینه

نمایندگی فروش ام دی اف قیمت مناسب

شاید قبل از این، ذهن ها به سمت این بود که این نوع ام دی اف به خاطر قیمت مناسب، از کیفیت کمی برخوردار است. اما حال متوجه شدید که با وجود کیفیت عالی، از قیمت فروش مناسبی در بازار برخوردار می باشد.
اگر از نمایندگی های فروش اقدام به خرید ام دی اف کنید، بی شک با قیمت کمتری موفق به خرید خواهید شد.
در میان این نمایندگی ها، نمایندگی های رسمی که فروشنده مستقیم و بدون واسطه ام دی اف ملامینه هستند انتخاب بهتری خواهند بود.
برخی از نمایندگی های فروش در بازار مجازی هم فعالیت خود را آغاز کرده اند که این سبب خوشحالی و راحتی خریداران شده است. چون:

  1. دیگر نباید هزینه زیادی صرف پروسه خرید کنند.
  2. در زمان آن ها صرفه جویی خواهد شد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com